Rating out of 10Guest rating
6.8
Your stay
Your stay
6.7
Welcome
Welcome
7.4
Available Services
Available Services
6.5
Interior amenities
Interior amenities
5.8
cleanliness
cleanliness
6.8
Quietness
Quietness
7.5
Quality / Price
Quality / Price
6.6
The score reflects the average of 0 reviews sent by our customers WHO ACTUALLY STAYED in the hotel excluding any other review not based on actual stay.
Opinions of clients who have left comments
Friendly reception
Condition of the carpets, the bed, the bathroom, the flush knob of the toilet, the leaking taps.
We arrived late, and decided to just drop off our Luggage and find a restaurant immediately after that. When we got back, it was probably around midnight and we discovered the abovementioned issues with the room. I mentioned above issues on check out, showed the leaking tap on video and the other issues on photo, but was told it would have been better to have mentioned this the night before. As such, a correct observation, if it were not for the fact we did not feel like moving to another room (if available) in the middle of the night. to I would not stay here again. I forgot my electric toothbrush and would have expected the hotel to send this out to me, perhaps as a form of service, after I shared my bad experiences on check out. However, that did not happen. In all, most certainly not a hotel I would ever return to.
Michel (Holidays),01 Janvier 2015
4.2
l'accueil et la gentillesse du personnel tout confondu.(aimable , souriant et tres poli. a l'ecoute du client) restauration tres bien!!
absolument rien
tres bel hotel facile d'acces tres bonnes prestations
Patrice (Stop on the way),13 Septembre 2014
9.8
L'accueil et le personnel très agréables.
La chambre un peu défraichie et la qualité des plats du restaurant avec en particulier, la salade de fruits en boite à 6€ et le petit déjeuner très moyen à 13€...
Nicolas (Professionnal),10 Juillet 2014
6.6
que vous m ayez envoyer le plan pour arriver à l hotel.Le sourire et l'accueil de vos hotesses
Jeanine02 Mars 2014
8.2
Horrid basic room with student-like facilities. No drinking water, hard to find sockets to plug in chargers, etc (only found one!), Hardly any toilet paper in bathroom: when I asked reception for more, I was given a key told to get it from a neighbouring unoccupied room!!
Chose hotel as it was close to friends' villa. Will never stop here again!
Anonymous (Holidays),02 Septembre 2013
3.2
le calme
le petit déjeuner a 13 euros servi avec des viennoiserie de la veille ainsi que pas de corbeille de fruits.
Chantal (Holidays),17 Mai 2013
5.4
close to my customer
Restaurant was closed. very noisy. speed of internet
Anonymous (Professionnal),21 Décembre 2012
2.8
Quiet place.
No minibar in room - no mirror in room (only in bathroom) - not enough drawers - no shelves in wardrobe (th fridge-like unit in the wardrobe is useless)
I was in a business trip and I had to stay in Media Garden.
Ahmad (Professionnal),24 Septembre 2012
5.2
Nice pool, quiet environment, friendly staff.
Hotel needs maintenance, especially the rooms. In my bathroom several items were damaged or not working. The carpet (also in the corridor) had nasty stains. Another point is breakfast: most of the time the warm items were gone, or of poor quality (scrambled eggs that had been in bain-marie for too long etc.)
This could be a really nice place, but urgently needs attention and some renovation.
Bart (Professionnal),21 Septembre 2012
5.8
L'accueil de certains membres du personnel
ma compagne et moi même avons passé le week end dans votre établissement et je tenais à vous signifier notre mécontentement. Sur les conseils de notre famille qui habite Valbonne, nous avons fait notre réservation via le site “Côte d’Azur.fr” après avoir longuement regardé les photos. A notre arrivée vendredi soir, nous avons été très bien reçu à l’accueil. Très rapidement nous avons “déchanté” en voyant la chambre : aucune ressemblance avec les photos du site de réservation et aucune ressemblance avec votre site “mediathel.com”. Outre une chambre vieillissante avec une moquette, des couvertures, un mobilier dignes des années 60, nous avons eu la désagréable surprise d’avoir une chambre pas entretenue du tout : diverses taches de grandes tailles sur le dessus de lit (visibles de l’entrée de la chambre !) et sur la moquette, ampoule grillée, 2 serviettes propres et 2 autres ????, de la moisissure dans la douche et j’en passe. Quant au chauffage dans les chambres, ils ne sont pas en marche et avec les intempéries de ces derniers jours, malgré une couverture supplémentaire nous avons eu froid la nuit. Ma compagne enceinte et moi même avions réservé une chambre double... encore une mauvaise surprise quand nous avons constaté que deux lits une place accolés formaient un lit 2 places ; j’ai connu beaucoup mieux pour passer une nuit agréable. Bilan de notre week end : nous avons la sensation d’avoir été trompé. Votre prestation n’a rien à voir avec une hôtel trois étoiles et ne vaut certainement pas les 200 euros que nous vous avons laissés.
Michel (Holidays),13 Novembre 2011
3.4